۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84239666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کودکان زنجانی با ضرب‌المثل‌های بومی آشنا می‌شوند

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: کتاب "قصه‌های حاج بابا" مشتمل بر ضرب‌المثل‌های کهن و بومی که با رویکرد تربیتی و اخلاقی برای گروه سنی کودک و نوجوان، در سال گذشته از سوی حوزه هنری استان زنجان به چاپ رسیده در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

امیر نعمتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوزه هنری زنجان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با محتوا و مضامین ضرب‌المثل‌های قدیمی و بومی استان اقدام به چاپ و انتشار کتاب "قصه‌های حاج بابا" کرده است.

وی اظهار داشت: این کتاب شامل ضرب‌المثل‌ها و چکیده سخنان بزرگان و پیشینیان است، که هر کدام از آنها فلسفه و داستان خاصی را با مضامین تربیتی، اخلاقی و هدایتی بیان می‌کند.

نعمتی تصریح کرد: در فضاسازی قصه‌های کتاب "قصه‌های حاج بابا"، سعی بر معرفی ابنیه‌های‌ تاریخی، محله‌ها، صنایع دستی و فرهنگی استان زنجان شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این کتاب در بخش کودک و نوجوان به عنوان اثر شایسته تقدیر در دومین دوره از جایزه کتاب سال زنجان ۹۸ برگزیده شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به حوزه کودک و نوجوان برای دسترسی به کتاب "قصه‌های حاج بابا"، با محتوای ضرب‌المثل‌های کهن و بومی در قالب داستان‌های تصویری؛ می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله "کتابفروشی فرهنگان" واقع در راه‌آهن، "شهر کتاب" مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha