۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84246355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پیش‌مسابقه قائمشهر حاضر نشد

ساری- ایرنا- سرمربی آلومینیوم اراک به عنوان هشتمین سرمربی تیم‌های لیگ برتری در کنفرانس خبری پیش مسابقه در قائمشهر حضور نیافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال باشگاه های ایران و هماهنگی هیات فوتبال قائمشهر با مدیر رسانه تیم آلومینیوم اراک، محمود خرم زی سرمربی این تیم قرار بود ساعت ۱۷ عصر امروز یکشنبه دهم اسفندماه در کنفرانس خبری پیش مسابقه تیمش با نساجی مازندران که بخاطر شیوع همه گیری کرونا به صورت مجازی در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی محل برگزار می شود، حضور یابد که به دلیل نامعلومی در این کنفرانس خبری مجازی حاضر نشد.

اگرچه اعلام شد تا نقطه نظراتش را در قالب ویدئو دار پیش ضبط شده برای خبرنگاران ارسال می کند، ولی اکثر خبرنگاران که این کنفرانس مجازی را پوشش می دادند اعلام کردند به دلیل این بی اعتنایی از انعکاس آن خودداری خواهند کرد.

محمود خرمزی هشتمین سرمربی تیم های لیگ برتری محسوب می شود که در کنفرانس خبری مجازی پیش مسابقه با تیم نساجی مازندران با وجود هماهنگی قبلی حاضر نشد.

بررسی خبرنگاران مازنی نشان می دهد که این استان در دو فصل اخیر رکورددار عدم حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری در کنفرانس های خبری پیش مسابقه است.

در رقابت های لیگ برتر سال گذشته نیز بیش از نیمی از سرمربیان تیم های لیگ برتری در کنفرانس خبری پیش مسابقه با نساجی با خبرنگاران مازنی روبرو نشدند.

این درحالیست که طبق دستورالعمل فدراسیون فوتبال ایران که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار دارد حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه اجباری است و در صورت عدم حضور با جریمه نقدی و انضباطی مواجه می شوند که تکرار عدم حضور سرمربیان این تیم ها نشان از ناکارآمدی این دستورالعمل است.

دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در نخستین دیدار نیم فصل دوم و هفته شانزدهم لیگ برتر فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

آلومینیوم اراک نیم فصل اول رقابت های فوتبال باشگاههای ایران را در نخستین سال حضورش در بالاترین سطح فوتبال ایران در ۱۵ بازی و کسب ۲۲ امتیاز و جای گیری در رده ششم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها به پایان برد.

دیدار رفت دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با نتیجه یک صفر به سود تیم نساجی پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha