۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84247624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه انتظامی اشنویه

۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبر: 84247624
اخبار کوتاه انتظامی اشنویه

مهاباد- ایرنا- کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان اشنویه مهمترین اخبار انتظامی این شهرستان در طول هفته جاری است.

فرمانده انتظامی اشنویه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، از فعالیت قاچاقچیان در منطقه‌ای از این شهرستان اطلاع یافته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ طالب قلی‌زاده افزود: با تحت نظر قرار گرفتن این افراد، ماموران این انتظامی موفق شدند در یک عملیات موفقیت آمیز ۲ کیلوگرم تریاک را از آنان کشف و یک دستگاه خودرو را نیز توقیف کنند.

وی گفت: همچنین در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

فرمانده انتظامی اشنویه همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و  افزود: این فرد اقدام به سرقت وسایل و قطعات خودرویی و همچنین ساختمان‌های نیمه‌کاره کرده بود.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی متهم دستگیر و به ۱۰ مورد سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان اشنویه  با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha