استاندار یزد: مسوولان از حضور زنان در  عرصه های ورزشی حمایت می کنند

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: مسوولان مدافع حضور فعال دختران و بانوان در بخش‌های مختلف اجتماع به خصوص در رشته‌های ورزشی هستند و از آن حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی عصر سه‌شنبه در نشست شورای عالی ورزش استان که با رعایت نکات بهداشتی در سالن کوثر استانداری برگزار شد، افزود: با همه سختی‌هایی که زنان و دختران ورزشکار یزد با آن روبرو هستند،  در رشته‌های مختلف کشور حضور دارند.

وی تصریح کرد: جامعه زنان یزد مدیون ورزشکارانی است که در رشته‌های مختلف در عرصه های مختلف ورزش حضور فعالی دارند و باید این روحیه که موضوعی مهم است همواره در استان رو به گسترش است ، مسوولان هم حمایت خود را برای جامعه هدف انجام ‌دهند.

استاندار یزد تصریح کرد: بانوان ورزشکار باید بیش از آقایان مورد حمایت قرار گیرند و امکانات مورد نیاز در تمامی جوانب برای توسعه و ارتقای ورزش در استان فراهم شود و تاکنون بر حسب ضرورت تلاش ها و اقداماتی انجام شد، باید گسترش یابد.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و تنگناهایی که برای حضور بانوان در ورزش وجود دارد با این وجود زمینه برای مشارکت بیشتر آنان فراهم است و این حضور موجب موفقیت در سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است و دولت همواره بسترساز این عرصه است و برای توسعه آن حمایت می‌کند.

این مسوول اظهار کرد: دولت با همه وجود با همکاری سایر بخش‌ها برای حل مسایل و مطالبات جامعه بانوان ورزشکار از هیچ کوششی دریغ نمی کند، همچنان با همت و همراهی مسوولان برای توسعه و ارتقای ورزشکاران رسالت خود را انجام می‌دهد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: حدود نیمی از جامعه زیرپوشش رشته‌های مختلف را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهد و در این راستا در تمامی هیات‌های  استان، نایب رییس بانوان مشخص شده و وظایف برای پیگیری و کمک به توسعه ورزش صورت می‌گیرد.

مسعود شریعتی اظهار کرد: برای توسعه بیشتر و فرهنگ‌سازی ورزش بانوان تاکنون با همکاری مسوولان و همت هیات‌ها و ورزشکاران اقدامات خوبی به عمل آمد و به خاطر ظرفیت‌های موجود باید روز به روز شاهد ارتقای آن در استان بود.

در پایان این نشست با لوح و تندیس از تعدادی از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی یزد در بخش بانوان قدردانی شد.

استان یزد ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در ۷۴ هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

         

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha