۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
کد خبر: 84249901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم والیبال نشسته مرودشت: جای یک تیم از فارس در لیگ برتر خالی است

شیراز-ایرنا- مربی تیم والیبال نشسته بهزیستی مرودشت با بیان اینکه جای یک تیم از فارس در لیگ برتر کشور خالی است، گفت: تیم مرودشت قهرمان منطقه دوم کشور شده است و این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در مرحله بعد به لیگ برتر صعود کنیم. 

شهرام شعبانی تبار، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فارس با داشتن سه تیم در لیگ دسته یک کشور شایستگی آن را دارد که در لیگ برتر، یک و یا حتی ۲ تیم داشته باشد و امیدواریم با حمایت مسوولان استان فارس این اتفاق مهم رخ دهد.

وی ادامه داد : فارس چند سال پیش یک تیم در لیگ برتر داشت اما خوب حمایت نشد و به دسته پایین سقوط کرد.

شعبانی تبار اضافه کرد: تیم بهزیستی مرودشت در رقابت‌های منطقه دوم کشور که به میزبانی این شهر برگزار شد با شکست تیم‌های سیمان شیراز. چکاوک پاسارگاد. هیات بروجن و هیات هرمزگان با اقتدار قهرمان منطقه دوم کشور شد.

وی بیان داشت: همچنین تیم سیمان شیراز با کسب نایب قهرمانی، جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد و با کناره گیری ۲ تیم راه یافته در این مرحله، از مناطق دیگر با تصمیم کمیته برگزاری رقابت‌ها، تیم چکاوک شهرستان پاسارگاد که در منطقه دوم در مکان سوم قرار گرفته بود جایگزین یکی از تیم‌های انصراف داده شد.

مربی تیم والیبال نشسته بهزیستی مرودشت گفت: مرحله دوم این رقابت‌ها با شرکت ۱۰ تیم در ۲ گروه بر گزار می‌شود که تیم‌های رعد شمال غرب تهران ، هیات بابل، اوژن ایلام، سیمان شیراز و چکاوک پاسارگاد در گروه اول و به میزبانی تهران حضور دارند.

وی بیان داشت: همچنین تیم بهزیستی مرودشت، شهید کامکار لنگرود، بویین زهرا قزوین، هیات بجنورد و هیات لرستان در گروه دوم و به میزبانی شهرستان قزوین، قرار دارند.

شعبانی تبار ادامه داد: مر حله بعد این رقابت‌ها قرار است از چهاردهم اسفند ماه ۹۹ آغاز شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد اما اینکه از بین چهار تیم مرحله نیمه نهایی چند تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد هنوز از سوی کمیته برگزاری مسابقه‌ها اعلام نشده است.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha