۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84250004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱۲ داوطلب آزمون دکترا در جنوب آذربایجان‌غربی رقابت می‌کنند

مهاباد- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: ۶۱۲ داوطلب از شهرهای جنوبی این استان در آزمون مقطع دکترا به میزبانی این دانشگاه با هم رقابت می‌کنند.

معروف خلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال آزمون دکترا با توجه به شرایط مقابله با کرونا با تمهیدات ویژه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد درخواست سازمان سنجش آموزش کشور در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۷۲ درصد داوطلبان را آقایان و ۲۸ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان در این آزمون با رعایت نکات کامل بهداشتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی بیان کرد: در آزمون امسال به علت شرایط ویژه مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری از ازدحام داوطلبان، درهای ورودی برای حضور در آزمون یک ساعت زودتر از سال‌های قبل باز خواهد شد و فواصل صندلی‌ها نیز طبق اعلام سازمان سنجش افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکترای سال ۱۴۰۰ از روز گذشته در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است، افزود: داوطلبان باید شرایط و تدابیر اتخاذ شده بر روی برگه شرکت در آزمون دکترا را رعایت کنند تا مشکلی برای متقاضیان در روز امتحان پیش نیاید.

به گزارش ایرنا، آزمون مقطع دکترای سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری با شرکت ۱۸۵ هزار و ۶۹ داوطلب در ۲۴۲ رشته امتحانی در ۲۱۰ حوزه و ۱۱۰ شهر به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha