۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84251992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس قوه قضاییه: مبارزه با فساد رکن اصلی توسعه اقتصادی است

ارومیه-ایرنا- رییس قوه قضاییه گفت: توسعه اقتصادی در پرتو امنیت اقتصادی مبارزه با فساد در این عرصه محقق می شود و باید در این عرصه با همه توان وارد شویم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هرگونه فساد، سرمایه‌گذاران را دچار تردید می‌کند و باید با جلب افزایش اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم. 

وی ادامه داد: حفظ سرمایه اجتماعی برای نظام بسیار مهم است و با حفظ این سرمایه، همه توطئه های دشمن نقش بر آب می شود.

رییس قوه قضاییه گفت: بانک‌های عامل حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند و مسوولان استان نیز باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به اینکه انسجام و وحدت عامل توسعه آذربایجان‌غربی است، بیان کرد: توجه به مسائل کشاورزان این استان نیز در کنار حوزه صنعت باید مورد توجه قرار گیرد تا زنجیره تولید تا توزیع، حفظ و دست دلالان قطع شود. 

وی با اشاره به اینکه توسعه یافتگی در سایه عدالت اجتماعی رخ می‌دهد و عدالت باید مساله مهم و محوری تمام امور باشد، اظهار کرد: نظام اسلامی با فساد و فقر و تبعیض رابطه ندارد و باید حس پویایی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی رواج داشته باشد. 

وی اظهار داشت: فساد اداری در جامعه ما بسیار خطرناک است و باید دستگاه‌های اداری ما جلوه کارآمدی و گره گشایی مشکلات مردم باشد. 

رییس قوه قضاییه بیان کرد: سلامت اداری مساله محوری است و باید همه نسبت به این مساله احساس مسوولیت کنند و هرگونه ناسلامتی باید با اراده مردم ریشه کن شود و نباید اجازه دهیم فساد در ادارات لانه کند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مراکز علمی و حوزوی موفق همراه با نخبگان در استان، نماد همکاری، اخوت و برادری بین مذاهب و ادیان مختلف بوده و امنیت و آرامش در استان ما بی‌نظیر است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار داشت: زمینه برای ایجاد اختلاف با وجود اقوام مختلف در این استان بسیار است ولی با حضور فعالان فرهنگی و علمی و نخبگان در استان وضعیت عالی داریم.

وی ادامه داد: ما در آرامش کامل به سر می‌بریم و انتظار داریم مسوولان کشوری توجه ویژه به آذربایجان غربی درجهت پیشرفت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ما با سه کشور همسایه هستیم، استان آذربایجان غربی در برابر هجمه های فرهنگی قرار دارد لذا باید توجه مضاعف هم به حوزه فرهنگی داشته باشیم. 

وی اظهار داشت: حضور شما در قوه قضاییه مایه خیر و برکت بوده و بارقه امید را در دل‌های مردم زنده کرده است. 

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: حضور رییس قوه قضاییه در آذربایجان‌غربی مقدمه‌ای برای حل مشکلات استان است که باید از این فرصت به بهترین شکل بهره برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha