چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرکرد گفت: اجرای المان‌های شهری با موضوع کتاب در تمامی شهرهای این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا،عبدالعلی ارژنگ در ششمین نشست انجمن کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد در سال‌جاری تاکید کرد: شهرداران با این اقدام می‌توانند ضمن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین شهروندان، زمینه افزایش سرانه مطالعه بین مردم شهرها را فراهم کنند.
وی افزود: شهرداری‌های شهرستان شهرکرد نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از محل درآمدهای شهرداری‌ها را هر چه سریع‌تر پرداخت کنند.

تاکنون ۴۰۴۰ فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بروجن شناسایی شد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۰ بیمار مبتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز سرپایی، بیمارستان و آزمایشگاه در شهرستان بروجن شناسایی شده است.
محمدحسن کرمی در ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در بروجن تاکید کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۳ نفر در مراکز سرپایی، ۷۱۳ نفر در بیمارستان، ۲۷۰ نفر در آزمایشگاه و ۱۰۴ نفر از طریق تست رپید (تست سریع) شناسایی شده‌اند.
بیش از ۲ هزار طرح عمرانی برای شهرکرد تعریف شد
شهردار شهرکرد گفت: این شهرداری بیش از ۲ هزار طرح عمرانی برای سال ۱۴۰۰ در مرکز چهارمحال و بختیاری تعریف کرده است.
بهادر عبدالغنی تاکید کرد: اجرای این تعداد طرح، وضعیت عمران شهری در شهرکرد را متحول می‌کند.
وی افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده، طرح زیرگذر و روگذر میدان معلم شهرکرد نهایی شده و مجوز شورای ترافیک را دریافت کرده است.
عبدالغنی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح با یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌زودی آغاز می‌شود.

برگزاری نخستین کنسرت آنلاین در شهرکرد

نخستین کنسرت آنلاین موسیقی بختیاری چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا به مدت ۲۰ دقیقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha