رییس ستادانتخابات مهریز: زمینه برای انتخاباتی پرشور درمهریز فراهم است

یزد- ایرنا- ریس ستاد انتخابات مهریز گفت: زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی بر اساس مقررات و همراهی مردم و مسوولان در این شهرستان فراهم است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد برزگر دوشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات شهرستان افزود: تمامی مراحل برگزاری انتخابات باشکوه سال ۱۴۰۰ بر اساس مقررات و رعایت دقیق وظایف محوله از سوی بخش‌های اجرایی مختلف پیگیری می‌شود .

وی با بیان اینکه تاکنون رزمایش انتخابات در چند مرحله برای آمادگی کار ثبت‌نام نامزدها در منطقه با رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، ادامه داد: عوامل مختلف با حضور موثر در رزمایش‌ها، آمادگی کامل خود را برای انجام وظایف و برگزاری انتخابات نشان دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز اظهار کرد: با اقداماتی که تاکنون بر اساس روزشمار انتخابات و وظایف تعریف شده در شهرستان صورت گرفت، مشکلی برای انجام رخداد پیش‌رو نیست و نامزدها برای ثبت‌نام می‌توانند طبق مقررات اقدام کنند.

برزگر یادآور شد: برنامه‌های اجرایی و آموزشی عوامل در برگزاری این آزمون بزرگ بر حسب ضرورت و طبق مقررات در شهرستان پیگیری می شود و در این ارتباط با همکاری مردم و مسولان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری آحاد مردم مومن و فداکار خواهیم بود.

همچنین فرماندار مهریز ۱۸ اسفندماه جاری گفته بود: انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است و برگزاری باشکوه آن نماد عینی همبستگی ملت است.

رضا زارع زاده مهریزی در حاشیه برگزاری رزمایش  برگزاری انتخابات در بخش کنترل سامانه‌های انتخاباتی وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی تمهیدات لازم برگزاری این رخداد مهم در شهرستان طبق روزشمار ابلاغی و قانون در حال انجام است.

وی با قدردانی از همکاری مسوولان و همراهی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم و مناسب برای انتخاباتی سالم و باشکوه در منطقه در شهر و روستاها انجام شده و مشکلی نیست و هدف خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ کشور است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha