نظریان: فدراسیون سرمایه‌های اسکی را راحت از دست نمی‌دهد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون اسکی با اشاره به خداحافظی برخی از ورزشکاران این رشته از دنیای قهرمانی گفت: انتظار ما از ورزشکاران ملی‌پوش همراهی با فدراسیون است و ما سرمایه‌های این رشته را راحت از دست نخواهیم داد.

«عباس نظریان» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی از ورزشکاران پیام هایی در فضای مجازی مبنی بر خداحافظی منتشر کردند اظهار داشت: روز سه‌شنبه پوریا ساوه‌شمکشی به طور رسمی از فعالیت در تیم ملی اسکی خداحافظی کرد و برای او یک مراسم ترتیب دادیم.

وی افزود: پوریا بعد از اعلام رسمی از سوی ما به عنوان سرمربی تیم اسکی جوانان انتخاب شد و برای او آرزوی موفقیت داریم. او و سایر ملی‌پوشان سرمایه‌های ما در رشته اسکی هستند و بدون شک به آسانی رها نخواهند شد.

 رییس فدراسیون اسکی در واکنش به خداحافظی فروغ عباسی دیگر ملی‌پوش اسکس ایران گفت: خانم عباسی در فضای مجازی یک متن را منتشر کرده و این دلیلی بر خداحافظی نیست.

وی ادامه داد: باید شرایط او را بررسیم کنیم. شاید احساسی تصمیم گرفته و هنوز جلسه‌ای با ما نداشته است. او در بخش اسکی زنان یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود و ما برای حفظ سرمایه‌های اسکی به راحتی ورزشکاران را از دست نخواهیم داد. شاید تصمیم وی به خاطر فشار تمرینات و فعالیت هایی بود که به صورت فشرده در یک سال گذشته انجام داد. 

نظریان این را هم گفت: ورزشکاران با سرمایه ملی و فدراسیون تربیت شده و خانواده اسکی نیز با آنان همراه و همدل بوده است لذا انتظار می‌رود آنمان نیز در زمان تصمیات خود فدراسیون را در جریان بگذراند.

وی افزود: ما هیچ گاه ورزشکار و قهرمان ملی اسکی را به راحتی از دست نمی دهیم. یک ملی‌پوش اسکی دیگر شهروندی معمولی نیست بلکه سرمایه‌ای است که سالیان برای رشد و تکامل او هزینه شده است.

نظریان گفت: ما تازمانی که ورزشکاران بخواهند در بخش قهرمانی باشند از آنان حمایت کرده و بعد از آن نیز تحت حمایت فدراسیون قرار  خواهند گرفت. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha