نماینده شاهرود و میامی: رویکرد مجلس شورای اسلامی بر محرومیت زدایی است

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت زدایی و توجه به عمران و توسعه در نقاط مختلف کشور از اهداف و رویکردهای مهم مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه میامی در دفتر امام جمعه، با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم از اولویت های بودجه سال آینده است افزود: مجلس یازدهم به دنبال تحقق عدالت اجتماعی و توسعه در بخش های مختلف کشور است.

وی گفت: تلاش نمایندگان مجلس بر این معطوف شد تا بودجه سال ۱۴۰۰ موجب اشتغال و سرمایه گذاری شده و به منافع مردم توجه شود.

خانی با اشاره به ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا ، اظهار داشت: با توجه به بسیج دشمنان علیه کشور، برگزاری انتخابات پرشور سال آینده ضروری است.

وی ادامه داد : باید همه گروه ها و احزاب با وحدت ملی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند تا نقشه های دشمنان خنثی شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای ادامه داد: مشاکت مردم با هر نوع حزب و گروه می‌تواند امنیت داخلی کشور را ارتقاء بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کند.

وی گفت: اگر همچنان بخواهیم در راه مبارزه دشمنان موفق باشیم باید بتوانیم ضمن جلب رضایت مردم، خدمت صادقانه و گره‌گشایی از مشکلات را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی درمجلس شورای تصریح کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند.

دیدار با خانواده شهدا ، عطر افشانی گلزار شهدای گمنام ، غرس نهال ، افتتاح ساختمان شهرداری رضوان از برنامه های سفر یکروزه نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس شورای اسلامی به شهرستان میامی بود .

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha