امام جمعه شهرکرد: کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی فعال‌تر شوند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۴۰۰ کاربردی و فعال‌تر شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در یازدهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: ضرورت دارد کارگروه‌های تخصصی این شورا در سال آینده با اقدام کارشناسی و دقیق، طرح‌های عملیاتی را تصویب و در جامعه اجرایی کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین مجموعه قرارگاه فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی باید مصوبات این شورا را دنبال کند.
نکونام تصریح کرد: پیشنهادات کاربردی و اجرایی کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری جمع‌بندی و در نشست‌های همین شورا مصوب شود.
وی در ادامه با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) یادآور شد: مبعث از بزرگ‌ترین اعیاد دینی و مبعوث شدن حضرت محمد (ص) به رسالت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر استان ۱۷ کمیته مشخص شده است.
جعفر مردانی تاکید کرد: در همین راستا سازمان امور اجتماعی کشور ۱۳ تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی بسته است.
وی اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید سهم خود را از اعتبارات این تفاهم‌نامه‌ها در سطح ملی دریافت و از هرگونه موازی‌کاری پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست، مسوولان کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی گزارشی از روند فعالیت‌های خود در سال‌جاری را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha