امام جمعه شیراز و استاندار فارس یاد و نام شهدا را گرامی داشتند

شیراز-ایرنا- آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا پیامی مشترک صادر کردند و یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند.

به گزارش  ایرنا در این پیام که روز جمعه صادر شد آمده است :سالروزِ تأسیسِ بنیاد شهید (۲۲ اسفندماه)، فرصتی ارزشمند برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های معظمِ آن عزیزانِ به خداپیوسته، است. 

در ادامه این متن آمده است : شهدا، در طواف شمعِ وجود محبوب و معبود خویش، پروانه وار، جان عزیزِ خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در جوار رحمت الهی، جاودانه شدند. 

در پیام استاندار فارس و امام جمعه شیراز همچنین آمده است : امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه و منش آن عزیزان و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسلهای آینده، وظیفه ی خطیری است که برای رسیدن به مقصد و مقصود، باید مورد اهتمام و عنایت ویژه قرار گیرد. 

در ادامه این پیام عنوان شده‌است : اینجانبان، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و پاسداشت شکیبایی و ایثار خانواده های معظم آنان، سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا را گرامی می داریم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha