۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84261140
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ارومیه: مبارزه با فساد  از ارکان برقراری عدالت در جامعه است

ارومیه-ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مبارزه با فساد باید در جامعه ادامه یابد زیرا در کشور اسلامی باید عدالت جاری شود و مبارزه با فساد، این عدالت را در جامعه برقرار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: از تمامی مسوولان و دستگاه‌ها که در امر مبارزه با فساد فعال هستند، قدردانی می کنیم و امیدواریم که این روند با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مسائل بصیرتی و صبر و استقامت باید در اولویت مردم و جامعه باشد، اضافه کرد: نداشتن بصیرت موجب می‌شود فرد از مسیر انقلاب خارج شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدا و خانواده شهدا در جامعه همواره گرامی داشته شود  و مسوولان امر باید توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان، ادامه داد: در ماه مبارک شعبان لازم است که فضای شهر دینی و معنوی شود.

وی تاکید کرد: سازمان و دستگاه‌های اجرایی نسبت به فضاسازی شهر در این خصوص نگاهی مضاعف داشته باشند.

به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته با حضور عموم مردم و با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha