هزار و ۲۵۰ کیلومتر جاده طی ۲۴ ساعت در آذربایجان‌غربی برف‌روبی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در استان، هزار و ۲۵۰ کیلومتر برف روبی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان انجام شده و هیچ محوری در استان مسدود نیست.

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره فعالیت سامانه قوی بارشی در استان آذربایجان غربی به ویژه در مناطق شمالی استان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: با وجود بارش‌های اخیر در استان، تمام محورهای مواصلاتی با همت و تلاش شبانه روزی راهداران باز و تردد کامل در آنها برقرار بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۱۱۵ راهدار با استفاده از ۵۵ دستگاه ماشین آلات و هزار و ۴۸ تن شن و ماسه، راه های آذربایجان غربی را باز نگه داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: محورهای چالدران - چایپاره، چایپاره - خوی - ماکو، خوی - ایواوغلی و خوی - سلماس، از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برف‌روبی در آنها انجام شده است.

شکری اظهار کرد: براساس  اعلام راهداران در برخی محورها از جمله سلماس - خوی شاهد کولاک شدید به مدت هشت ساعت بودیم که رفت و آمد در این محور به سختی و با زنجیر چرخ انجام می گرفت.

وی بیان کرد: همچنین راهداران آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف را در محورهای مواصلاتی استان نجات دادند.

به گزارش ایرنا، راهداران آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار به صورت شبانه روزی حضور دارند و راههای استان را بر حسب اولویت و میزان تردد بازگشایی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha