۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84261819
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای همدان افزایش می‌یابد

۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶
کد خبر: 84261819
دمای هوای همدان افزایش می‌یابد

همدان-ایرنا- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از فردا /یکشنبه/ افزایش تدریجی دمای روزانه هوا محسوس خواهد بود گفت: هوا برخی از نقاط استان در روزهای آینده بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد گرم می شود.

"محمد حسن باقری شکیب" روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا آخر هفته بارش قابل ملاحظه ای در استان مشاهده نمی‌شود افزود: آسمان استان همدان تا آخر هفته قسمتی ابری و در بعدازظهرها افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی از ماندگاری هوای سرد شبانه در استان خبر داد و گفت: نهاوند و بهار با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و گل تپه با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به‌عنوان سردترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان، تغییرات دمایی شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته را بین ۱۰ تا منفی چهار درجه سانتیگراد اعلام کرد و اظهار داشت: وزش باد شدید از روز سه‌شنبه پدیده قابل ذکر در سراسر استان تا پایان هفته است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha