۵۵ نفر در انتخابات شوراهای شهر در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کردند

شهرکرد- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۵ داوطلب تا پایان روز جمعه همزمان با سومین روز از مهلت ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان ثبت‌نام کردند.

سعید صالحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۵۳ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند و همچنین تاکنون از مجموع ثبت‌نام کنندگان سه داوطلب سابقه عضویت در شورای شهر داشته‌اند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، اظهار داشت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

صالحی با بیان اینکه از مجموع۴۳ شهر این استان تنها شهرهای بروجن و شهرکرد اعضای شورای هفت نفره دارند، افزود: مابقی شهرهای استان دارای اعضای شورای پنج نفره هستند.

وی، با اشاره به روش‌های ثبت‌نام‌، تصریح کرد: ثبت‌نام از طریق نرم‌افزار موبایلی و یا از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب روی رایانه از جمله این روش‌ها است به این طریق که می‌توان این برنامه را از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir دانلود کرده و پس از انجام عملیات ثبت‌نام چنانچه از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ پیامک دریافت کردند به منزله ثبت‌نام قطعی آنها در انتخابات است.

صالحی خاطرنشان کرد: همچنین ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها از ساعت هشت تا ۱۸ از دیگر راه‌های ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری ، روستایی وعشایری  همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha