۹ عضو هیات اجرایی انتخابات سال۱۴۰۰ در گراش انتخاب شدند

لارستان- ایرنا- ۹عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی گراش برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان و بر اساس رای گیری انتخاب شدند.

نشست انتخاب اعضای اصلی هیات  اجرایی انتخابت ۱۴۰۰ گراش روز شنبه با حضور فرماندار و اعضای هیات نظارت و برخی معتمدان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، رحمت مهیایی، سعید شادمان، عباس نصری، قاسمعلی وقارفرد، احمد حسن نژاد، سید عباس جهانبانی، مصطفی سرخی، مهدی محسن زاده، اسماعیل فرهادی با کسب اکثریت آراء به عنوان اعضای اصلی هیات  اجرایی انتخابت ۱۴۰۰ این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

همچنین احمد درویشی به عنوان رئیس و محمد نام‌اور، رضا کارکن، جعفر اژدری و یوسف شادی پنج نفر اعضای هیات نظارت بر شوراها در شهرستان گراش هستند.

فرماندار گراش در این آیین انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی ، اقتدار و عزت نظام دانست و بر مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی تاکید کرد.

مجید غلامپور افزود: وظیفه مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات اعم از هیات های اجرایی ،نظارت ، بازرسی و ستاد انتخابات شهرستان ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور پرشور مردم با اکید بر رعایت قانون است.  

فرماندار شهرستان گراش اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور و دشمن شکن مرهون حضور و همراهی گسترده مردم است.

وی ، حیثیت نظام را در گرو برگزاری انتخابات سالم دانست و افزود: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب چشم به انتخابات سال آینده دوخته اند، گفت: باید برحسب وظایف دینی، اسلامی و ملی خود در انتخابات شرکت کنیم و مردم نیز بدانند که مشارکت بالا در انتخابات برای حل بسیاری از مشکلات کشور موثر و تا حدود زیادی نیز معادلات بین المللی را به نفع کشورمان رقم خواهد زد.

غلام‌پور برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی، سالم و با مشارکت حداکثری را اولویت اصلی شهرستان گراش عنوان کرد و یادآور شد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و مجریان و ناظران انتخابات باید تلاش کنند تا در سایه عمل به قانون، انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گراش با بیان اینکه گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی برحاکمیت آرای مردم است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۲ سال گذشته با رعایت اصل جمهوریت انتخابات زیادی را پشت سر گذاشته است که امیدواریم در انتخابات پیش رو در ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری بر افتخارات این مردم افزوده شود.

محمد هاشم درویشی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان گراش همچنین در این نشست بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم همراه با حضور حداکثری مردم محور تلاش دست اندرکاران انتخابات باشد.

 احمد درویشی ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم، نظارت بر انتخاب اعضاء صندوق رای گیری شوراهای اسلامی شهر گراش و ارد را وظیفه هیات نظارت بر انتخابات شوراها عنوان کرد

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha