فرماندار: شمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها در بوکان به ۱۹ نفر رسید

مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان گفت: تاکنون در ۲ شهر بوکان و سیمینه از توابع این شهرستان، ۱۹ داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورهاای اسلامی شهر ثبت نام خود را نهایی کردەاند.

محمد امین‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان بوکان از طریق روش های حضوری و غیرحضوری هم اکنون در حال انجام است.

وی گفت: از مجموع افراد ثبت نام شده در شهرستان ۱۷ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند که ثبت نام آنها قطعی شده است.

فرماندار بوکان با توصیه به استفاده از روش‌های غیرحضوری اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام کاندیداها اضافه کرد: از داوطلبانی که قصد نامزد شدن برای شوراهای اسلامی شهر را دارند، درخواست می شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند و فرآیند ثبت نام را بە روز آخر موکول نکنند.

امین زاده گفت: از مجموع افراد ثبت نام کرده پنج نفر از طریق اپلیکیشن و دفاتر پیشخوان نام نویسی کرده و مابقی به صورت حضوری ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از بین ثبت نام کنندگان سه نفر سابقه نمایندگی در شورای شهر را در ادوار گذشته داشتند افزود: داوطلبان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ٢۶ اسفند ١٣٩٩ می‌توانند با مراجعه به فرمانداری بوکان روند ثبت نام خود را در ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا تکمیل کنند.

روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۶ همین ماه ادامه دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha