فرماندار: ۴۸ داوطلب انتخابات شورای اسلامی‌ شهر در ملایر نامنویسی کردند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در پایان چهارمین روز از ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، ۴۸ داوطلب در شهر ملایر و شهرهای تابعه ازندریان، جوکار، زنگنه و سامن نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۵ نفر مرد و سه نفر زن هستند.

به گزارش ایرنا، قدرت الله ولدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۳۱ نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه ملایر، هفت نفر شهر جوکار، یک نفر شهر سامن، هفت نفر شهر زنگنه و ۲ نفر شهر ازندریان ثبت‌نام کردند و در اسلامشهر آق‌گل هنوز ثبت‌نامی نداشتیم.

وی تعداد داوطلبان ثبت‌نامی در روز نخست را هشت نفر، روز دوم ۹ نفر، روز سوم ۱۰ نفر و روز چهارم را ۲۱ نفر عنوان کرد و افزود: یک نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا، ۱۶ نفر کارشناسی ارشد، ۲۷ نفر کارشناسی، سه نفر کاردانی و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملایر با بیان اینکه هفت نفر از داوطلبان سابقه عضویت در شوراهای قبلی را دارند، تاکید کرد: داوطلبانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند، در اسرع وقت از طریق روش‌های اپلیکیشن موبایلی قابل دانلود در سایت وزارت کشور، آدرس اینترنتی سامانه ثبت نام غیرحضوری به نشانی: entekhabat.moi.ir.moi.ir و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ولدی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و به منظور حفظ سلامت عموم داوطلبان و پیشگیری از هرگونه تجمع غیرضروری، داوطلبان تا حد امکان از مراجعه به فرمانداری و موکول کردن ثبت‌نام به روزهای پایانی مهلت قانونی خودداری کنند.

وی همچنین به نشست امروز استانداران و فرمانداران سراسر کشور با «جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات از طریق ویدئو کنفرانس اشاره کرد و گفت: در این نشست همدان به عنوان دومین استان کشور از نظر تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات معرفی شد.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: ملایر نیز به عنوان نخستین شهرستان استان همدان در تشکیل هیات اجرایی انتخابات شهر ملایر و بخش‌ها  شناخته شد که این امر نشان از همدلی و همراهی مجموعه استان و شهرستان است.

ولدی گفت: با مدیریت خوب استاندار همدان و مجموعه مدیران استان و شهرستان، استان همدان همواره جزء سه استان برتر در حوزه‌های مختلف است و در حوزه انتخابات ۱۴۰۰ نیز به عنوان دومین استان کشور در تشکیل هیات‌های اجرایی شناخته شد.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha