ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس به سرعت تکمیل شود

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: روند اجرای بهسازی، ساماندهی و منظر آرایی ورودی‌های شهر بندرعباس بسیار نامناسب است که باید دستگاه های متولی برای تکمیل این طرح به سرعت اقدام کنند.

رضا مدرس روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک هرمزگان افزود: دستگاه های متولی همچون راهداری و شهرداری بندرعباس باید براساس وظیفه مشخص شده در کمترین زمان ممکن نسبت ه رفع مشکلات اجرایی طرح یادشده به منظور کاهش تصادف ها و ایجاد بستری امن اقدام کنند.
وی بیان داشت: تعلل و کوتاهی در خصوص پیشرفت طرح‌های عمرانی شهر بندرعباس از هیچ دستگاهی پذیرفته نخواهد بود و بایستی دستگاه کم‌کار پاسخگو باشد.
معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت؛ در مقابل شهروندان مسوولیت داریم و بایستی روند طرح‌های عمرانی با تمام تلاش و پیگیری و تعامل بین دستگاه های متولی صورت پذیرد.
مدرس، اجرایی شدن هرچه سریع‌تر ساماندهی و بهسازی ورودی‌های شهر بندرعباس را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای این طرح و جزئیات اجرایی آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرداری بندرعباس در سریع تر وقت تعیین و به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha