۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۳
کد خبر: 84264131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ یک پیشکش، سقوط نکنیم

۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۳
کد خبر: 84264131
کاظم سبحان‌زاده
لیگ یک پیشکش، سقوط نکنیم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد، مسابقات خود را در نیم فصل اول لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور به پایان رساند و با کسب ۱۲ امتیاز در مکان یازدهم گروه ۱۴ تیمی گروه دوم قرار گرفت و در منطقه سقوط باقی ماند.

این تیم از مجموع ۱۲ مسابقه گذشته خود در خانه و بیرون از آن فقط صاحب ۲ برد، ۶ مساوی و چهار باخت است و با وجود تغییر در کادرفنی و انتصاب رضا حسن زاده به عنوان سرمربی جدید در سه بازی اخیر خود یک باخت و ۲ تساوی را کسب کرد.    

تیم فوتبال شهید قندی که تنها نماینده استان یزد در لیگ  ۲ کشور محسوب می‌شود در آخرین دیدار خارج از خانه خود در نیم فصل اول، در شهر بوکان آذربایجان غربی تن به نتیجه مساوی یک بر یک و توقف در برابر حریف داد و گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این تیم در اولین بازی خود در سال ۱۴۰۰ از دیدار معوقه هفته دوازدهم در روز ۱۵ فروردین از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید نصیری از تیم شهرداری ماهشهر خوزستان که هم‌اکنون با ۱۳ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارد پذیرایی خواهد کرد.

از آنجایی که هدف اصلی تیم شهید قندی در لیگ امسال با اقدامات و برنامه‌ریزی نسبتا خوب صورت گرفته حضور در لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور بود کسب نتایج ضعیف با وجود برخی تحولات در کادرفنی و سرمربی تیم غیر قابل انتظار است.

بدون شک رقابت‌ها در نیم فصل دوم این لیگ به خاطر شناخت بیشتری که تیم‌ها از هم پیدا کرده‌اند و حساسیت‌ها برای رسیدن به لیگ یک و فرار از سقوط به لیگ دسته سه افزایش می‌یابد، تیم قندی مسابقات مهم و تعیین کننده‌ای را در پیش‌رو دارد.

انتظار به حق جامعه ورزش به خصوص هواداران و علاقه‌مندان به رشته فوتبال است که تیم شهید قندی در فرصت باقی مانده با بررسی نقاط ضعف و قوت خود نیم فصل دوم را از ابتدا با تلاش مضاعف و آبرومند برای ارتقا در جدول و رسیدن به جایگاه مناسب اقدام کند.

جایگاه ورزش یزد و رشته پرمخاطب و جذاب فوتبال با توجه به ظرفیت‌های بالقوه انسانی و وجود صنایع و واحدهای تولیدی متعدد   به عنون حامیان مالی و خیل هوادارن قطعا هنوز مناسب نیست و باید برای ارتقای آن  همه در کنار مسوولان، وظایف خود را صادقانه انجام دهند.  

تیم فوتبال شهید قندی تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ ، یزدلوله در لیگ دسته سه و تیم سنگ‌آهن بافق بعد از قهرمانی در لیگ برتر استان به زیرگروه دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرده است که رقابت‌های لیگ سه هنوز آغاز نشده است .

تیم شهید قندی در لیگ ۲ در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان ، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

این رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha