۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84264617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون: کرونا ارتقای آموزش کبدی در کشور را به تاخیر انداخت

سمنان- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: کشور برای ارتقای آموزش در رشته کبدی، به هشت منطقه تقسیم‌بندی و برنامه‌ریزی شده بود که مربیان زبده در سراسر کشور برای ایجاد نظام آموزشی یکسان اعزام شوند، اما شیوع کرونا اجرای طرح را به تاخیر انداخت.

به گزارش ایرنا، عباس اورسجی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات کبدی استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان ابراز داشت: آموزش صحیح و مداوم نقشی مهم در قهرمان‌پروری دارد و فدراسیون کبدی این راهبرد مهم را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به این که توسعه ورزش کبدی یکی از راهبردهای فدراسیون این رشته در کشور است و کرونا در این زمینه وقفه ایجاد کرد گفت: هیچ رشته ورزشی به اندازه کبدی ریزه‌کاری ندارد و هر اشتباه منجر به از دست دادن امتیاز می شود لذا ارائه آموزش درست، مستمر و یکسان در سراسر کشور موفقیت را رقم می‌زند.
اورسجی تصریح کرد: فدراسیون کبدی در زمینه آموزش، برنامه‌های کارشناسی و کاربردی زیادی دارد که کرونا تحقق برنامه‌ها را به تاخیر انداخت.
وی تاکید کرد: استعدادیابی باید بر اساس شاخص‌های خاص تعریف شده انجام شود تا منجر به نتیجه مطلوب شود و تاکنون نزدیک به ۱۴ شاخص برای رشته کبدی تعریف شده است.
وی یادآور شد: نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر در هندوستان کبدی بازی می‌کنند و حفظ قهرمانی کشور در این شرایط دشوار است و تکنیک تنها راهکار حفظ قهرمانی است و اکنون کشور از لحاظ تکنیک حرف اول را می‌زند.
رئیس فدراسیون کبدی اظهار داشت: مقر فدراسیون جهانی کبدی و کرسی کبدی در آینده برای ایران خواهد بود و این حق کشور است و در این زمینه پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲ کشور خارجی نامه ارسال کرده و از پیشنهاد انتخاب ایران به عنوان مقر فدراسیون جهانی کبدی حمایت کردند.
رئیس فدراسیون کبدی بیان کرد: مطالعه در کشور ضعیف است و تقویت میزان مطالعه و طرح نقشه، خلاقیت و نوآوری لازمه موفقیت و دستیابی به کرسی‌های قهرمانی است.
به گزارش ایرنا، خواجه اورسجی رییس فدراسیون کبدی به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان سمنان در سفر یک روزه به این استان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha