۱۴ خانه هلال در قالب طرح ملی یاس در هرمزگان افتتاح شد

بندرعباس- ایرنا- همزمان با سراسر کشور ۱۴خانه هلال در قالب طرح ملی روز دوشنبه با همکاری کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در مراسم افتتاح این خانه‌های هلال گفت: طرح ملی یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به  خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با مشارکت هلال احمر در استان اجرا می‌شود.
علی الهیاری افزود: در این طرح از ظرفیت با مشارکت دختران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به عنوان نیروهای امدادی و داوطلب و از بسترهای موجود در نظام آموزشی هلال احمر برای ارایه آموزش در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران‌ها و بلایای طبیعی و ساماندهی افراد آموزش‌دیده در خانه‌های هلال استفاده خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: افراد داوطلب حدود ۷۰ ساعت در بخش تئوری و عملی با هدف شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی توسط مربیان کارآزموده هلال احمر استان آموزش خواهند دید.
الهیاری با قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر اظهارامیدواری کرد: با هم افزایی بین کمیته امداد و هلال احمر در این طرح ملی نتیجه خوبی بین افراد دواطلب و شکوفا شدن ظرفیت‌های آنان شده و به ترویج فرهنگ امدادگری باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha