محمد رشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، هدف از راه اندازی این کمیته را تقویت فروش محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه و اطلاع رسانی در خصوص محصولات سلامت محور تولید شده در بخش دولتی و خدماتی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه سلامت ارایه می شود، عنوان کرد.
او گفت: جذب توریست سلامت، جذب دانشجوی خارجی، جذب همکاری های بین المللی در تحقیقات و مسایل آموزشی، تلاش برای مدیریت و افزایش فروش محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دیگر اهداف راه اندازی این کمیته است.
وی اضافه کرد: در دنیای مدرن امروز، روشهای سنتی بازاریابی به روشی گران و کم اثر تبدیل شده و دیجیتال مارکتینگ جایگاه تازهای در کسب و کارهای کوچک و متوسط به دست آورده است.
رشیدی اظهار داشت: در محیط دیجیتال، بازار هدف کاملاً مشخص بوده و به دلیل قابلیت در طبقهبندی مخاطبان، این امکان وجود دارد که فرآیند بازاریابی، اثربخشتر باشد.
مسوول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: علاوه بر آن، از طریق این روش از تبلیغات، فاصله معرفی محصول تا ورود مشتری به سایت و یا درگاه خرید، تنها با چند کلیک میسر است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکدههای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.
۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.
این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.
۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشتههای دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر میشود.
نظر شما