۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84266808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۶
کد خبر: 84266808
توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم برنامه تنظیم بازار استان در آستانه نوروز، از آغاز طرح توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در نقاط مختلف استان خبر داد.

جهانبخش مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌منظور تسهیل در دسترسی مردم و توزیع بهینه میوه شب عید، ۵۸ مرکز در سطح استان مشخص شده است و ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب زرد درختی خریداری و ذخیره شده است.
مرادی تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه استان قیمت پرتقال شمال۱۱۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و قیمت سیب زرد درختی ۱۰۲ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم تعیین شده که پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این میزان میوه با کیفیت مطلوب و به‌صورت یارانه‌ای برای تنظیم بازار شب عید و در راستای حمایت از مردم توزیع می‌شود.

الله‌کرم نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: میوه تنظیم بازار شب عید چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان براساس قیمت مصوب اعلام شده، توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بازرسی مستمر از نقاط مختلف توزیع میوه شب عید، نظارت مستقیم بر نحوه توزیع این کالا، حمایت از مصرف‌کنندگان،  جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و برخورد با متخلفان احتمالی را در دستور کار خود دارد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته برای تامین میوه در بازار شب عید یک‌هزار و ۲۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و سیب درختی خریداری و توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha