تولیت آستان قدس رضوی بر افزایش کمیت خدمات دهی به زائران تاکید کرد

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت افزایش مراقبت‌ها و نظارت‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی گفت: باید در ایام نوروز با جدیت روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه یابد و به میزان افزایش جمعیت زائران، کمیت خدمات بهداشتی نیز افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی روز چهارشنبه در جلسه مشورتی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ استان خراسان رضوی افزود: در موضوع انجام یا اجرا نشدن سفرهای نوروزی لازم است همه هموطنان پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اما دستگاه‌های اجرایی مرتبط با زائران نیز باید آمادگی و پیش بینی‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: هر توفیقی در مجموعه آستان قدس رضوی و صحن و سرای حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، مرهون همکاری تمام دستگاه‌های مختلف استان و شهر است. دستگاه‌های مختلف استان حول نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد همکاری بسیار خوب و قابل تقدیر با آستان قدس رضوی در میزبانی از زائران امام هشتم (ع) دارند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین به برخی عوامل مخل روند خدمت رسانی شایسته به زائران اشاره کرد و خواستار عزم جدی مسوولان برای مقابله با پدیده تکدی‌گری در حریم رضوی شد.
وی همچنین خواستار مدیریت قدرتمند و نظارت دقیق بر قیمت کالاها و خدمات در ایام نوروز شد و گفت: فرمانداری، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های مربوطه باید با حضور فعال و مدیریت قوی بر بازار، قیمت کالاها و خدمات را در ایام نوروز کنترل کنند و فرصت سوء استفاده و گرانفروشی را از سوء استفاده گران بگیرند. 

حجت الاسلام مروی با بیان اینکه زائران در مشهد باید از ابعاد مختلف احساس امنیت کنند، گرانفروشی را یکی از عوامل مخل احساس امنیت برای زائران دانست و افزود: نظارت و کنترل دقیق قیمت‌ها می‌تواند موجب آرامش و احساس امنیت اقتصادی برای زائران شود، لذا شرایط باید به گونه‌ای باشد که زائران احساس کنند در مشهد مدیریت قوی و نظم حکمفرما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha