۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84268620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین جایزه پینووس با محوریت نوروز در کردستان برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج گفت: نخستین جایزه رسانه‌ای پینووس(قلم) با محوریت اخبار و گزارش‌های منتشر شده در ارتباط با نوروز در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

سیدمختار هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پوستر جایزه رسانه‌ای پینووس در دهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج طی هفته جاری رونمایی شد، اظهار داشت: این جایزه از سال آینده به طور ماهانه و در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای براساس انتخاب هیات داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به برگزیدگان اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: این جایزه در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب اهدا می‌شود و در این رقابت آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند داوری می‌شوند.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه نخستین جایزه این رقابت به آثاری با محوریت نوروز در کردستان تعلق می‌گیرد، گفت: آثاری که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ آثار خود را به ایمیل جشنواره و یا شماره مجازی که در اسرع وقت اعلام می‌شود ارسال کنند.

 نخستین شماره ماهنامه اجتماعی، فرهنگی با عنوان "پینووس کردستان" به مدیر مسوولی "فرشید اردلان" اوایل هفته به جمع مطبوعات استان کردستان پیوست.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۹ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۰ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۶ فصلنامه و ۱۲ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha