۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84269547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ میلیارد ریال عیدانه به دارندگان هنرکارت در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال در مرحله دوم کمک‌های بلاعوض به حساب هنرکارت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان سمنان واریز شد.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: کمک‌های عیدانه به دلیل رکود کسب و کارهای فرهنگی و جبران بخشی از خسارت بیکاری ناشی از کرونا همچون مرحله اول انجام شد و ۴۴۵ هنرمند دارای هنرکارت هر کدام مبلغ ۱۵ میلیون ریال دریافت کردند.

وی افزود:  همچنین مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری واریز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هنرمندانی که هنرکارت خود را دریافت نکردند، پس از ثبت نام و دریافت کارت تا پایان اردیبهشت سال آینده می‌توانند از این کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شوند.

فلاح با بیان اینکه نزدیک به سه هزار فعال فرهنگ، هنر و رسانه در این استان فعالیت دارند گفت: حدود ۶۸۰ نفر در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند.

فلاح افزود: از این تعداد عضو صندوق اعتباری هنر برای  ۴۴۵ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کارت اعتباری هنر صادر شد و بیش از ۳۰۰ نفر آنها کارت هنر را دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، در مرحله اول کمک‌های بلاعوض در پاییز ۹۹،  ۱۵ میلیون ریال به حساب هنرکارت‌های هنرمندان و اهالی رسانه استان سمنان واریز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha