۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84269848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند اشرار مسلح در عملیات پلیس کرمان منهدم شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۵۶
کد خبر: 84269848
باند اشرار مسلح در عملیات پلیس کرمان منهدم شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند اشرار مسلح در عملیات تکاوران پلیس در یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد (ع) شهرستان رودبار جنوب و هلاکت یک شرور خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری شبانگاه پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ساعاتی قبل ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد (ع) زهکلوت در حوزه شهرستان رودبار جنوب با باند چهار نفره اشرار مسلح درگیر شدند.

وی ادامه داد: اشرار مسلح به محض مشاهده پلیس ضمن فرار به سمت محورهای فرعی، همزمان به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند که با آتش پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات یک شرور به هلاکت رسید که سابقه قتل جوان ۳۰ ساله در شهرستان کهنوج را در کارنامه سیاه خود دارد و علاوه بر هلاکت وی، سه شرور دیگر که ۲ نفر از آنان نیز مجروح شده بودند، دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودرو، ۲ قبضه اسلحه جنگی با  ۹۲ فشنگ و ۷ خشاب در این عملیات، بیان کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و با هر فرد وگروهی که بخواهد امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند به شدت و برابر قانون رفتارخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha