نامزدهای انتخابات شوراها برای توسعه شهر برنامه مناسب ارائه دهند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای انتخابات شورا برای مدیریت و توسعه روزافزون شهرهای استان در چهار سال آینده، برنامه‌های علمی و عملیاتی مناسب داشته و آنها را ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: کسانی که برنامه ای برای مدیریت شهر و روستا ندارند، از همین الان انصراف دهند.

وی ادامه داد: ما باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاب افراد اصلح را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برای حذف فساد، رشوه، مشکلات اقتصادی، سیاسی از جامعه باید در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا ورود جدی کنیم تا افراد اصلح و کار آمد مدیریت کشور و شهر را به دست بگیرند و مطالبات رهبری را به تحقق برسانند.

وی با اشاره به لزوم تلاش مضاعف برای حل مشکلات اقتصادی شهروندان بیان کرد: مسوولان با حضور جهادی و همت مضاعف، باید مشکلات ازجمله گرانی را کنترل و حل کنند. 

حجت  الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: دشمنان نظام با سوء استفاده از این مشکلات، مردم را نسبت به انتخابات آینده و نظام دلسرد می‌کنند که باید با همت مضاعف، مردم و مسوولان در مقابل این تلاش آنان بایستند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم برخورد با متخلفان در جامعه اظهار داشت: در جامعه اسلامی کسی حق ایجاد رعب و وحشت بین مردم را ندارد؛ از تمامی دستگاه های امنیتی در خصوص دستگیری های اخیر قدردانی می کنم ولی در کنار آنها، باید افرادی که از این اشخاص حمایت می کردند، نیز شناسایی و محاکمه شوند.

به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه و با حضور مردم برگزار شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha