۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۲۰
کد خبر: 84270520
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ستاره سرخ بستانو قهرمان فوتبال لیگ دسته دوم هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- پرونده رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های هرمزگان پس از ۱۹ بازی با قهرمانی تیم ستاره سرخ بستانو به پایان رسید.

به گزارش جمعه شب ایرنا، در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان که با حضور هفت تیم در ۲ گروه شرق وغرب برگزار شد، تیم‌ها بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند.
از گروه شرق تیم اتحاد روستایی جاسک با شکست سه بر صفر تیم ثامن کردر میناب به عنوان تیم اول این گروه راهی فینال شد. 
یاران یونس حاجی آباد و ستاره سرخ بستانو از گروه غرب برای انتخاب تیم اول این گروه درحاجی آباد به مصاف هم رفتند، با حواشی پیش آمده دراین بازی یک نیمه آن برگزار شد، وبا رای کمیته انضباطی یک نیمه آن در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و تیم ستاره سرخ بستانو با یک گل از سد حریف خود گذشت وبه بازی پایانی راه یافت.
در بازی پایانی که در ورزشگاه اروند بندرعباس برگزار شد، ۲ تیم یک بازی جانداری را به نمایش گذاشتند وپنج بار توپ در دروازه ها جای گرفت، پایان این تیم ستاره سرخ بود که با پیروزی سه بر۲ جام قهرمانی را بر بالای سر برد. در مراسم پایانی که با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان و جمعی از مسوولان وپیشکسوتان ورزشی استان برگزار شد، به تیم‌های قهرمان ونایب قهرمان جام ومدال اهدا شد.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور هفت تیم برگزار شد که در گروه غرب تیم‌های یاران یونس حاجی آباد، آشکارا حاجی آباد و ستاره سرخ بستانو و در گروه شرق تیم‌های ثامن کردر میناب، پرسپولیس میناب، مقاومت شهید علیدادی سیریک و اتحاد روستایی جاسک با هم به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha