پاراتیرانداز دامغانی مقام سوم جهانی مسابقات امارات را کسب کرد

سمنان- ایرنا- رئیس هیات تیراندازی شهرستان دامغان گفت: محمود باقرنژاد از پاراتیراندازان دامغانی در مسابقات جهانی العین امارات، مقام سوم بخش MQS مسابقات جهانی را در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر کسب کرد.

محمدکاظم خطیبی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیرانداز دامغانی توانست مقام سوم رشته تپانچه بادی ۱۰ متر رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۲۱ العین امارات در بخش MQS را از آن خود کند.

وی ادامه داد: باقرنژاد توانست با این درخشش، علاوه بر قرارگرفتن در کلاس جهانی، جواز حضور در بازی‌های پاراآسیایی و بین المللی دیگر را کسب کند. 

خطیبی اضافه کرد: تیرانداز معلول شهر دامغان به همراه ۶ پاراتیرانداز دیگر در ۲ رشته تفنگ بادی و تپانچه جهت شرکت در مسابقات جام جهانی، ۲۵ اسفند راهی العین امارات شد که در این رقابت‌های جام جهانی عنوان سوم را از آن خود کرد. 

وی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۲۰ تیرانداز از ۲۴ کشور جهان تا پنجم فروردین در العین امارات ادامه دارد. 

خطیبی تصریح کرد: باقرنژاد از ورزشکاران با استعداد شهر دامغان است که سابقه کسب مدال طلای کشوری را در کارنامه خود دارد و هم‌ اکنون در اولین حضور در مسابقات بین المللی خود به امارات اعزام شده است. 

رئیس هیات تیراندازی دامغان گفت: جوان تیرانداز دامغانی با توجه به درخشش خود در مسابقات ملی، از سال گذشته در تیم ملی تیراندازی بزرگسالان حضور دارد. 

به گزارش ایرنا، ۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.

شهرستان دامغان در رشته تیراندازی دارای بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha