۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبر: 84272087
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تورهای نوروزی ورامین‌گردی برگزار می شود

۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبر: 84272087
تورهای نوروزی ورامین‌گردی برگزار می شود

تهران- ایرنا- رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: تورهای رایگان ورامین‌گردی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نوروز ۱۴۰۰ از فردا /سوم فروردین/ برگزار می‌شود.

ژیلا خدادادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با هدف معرفی آثار تاریخی به علاقمندان و مسافران نوروزی با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و معاونت فرهنگی شهرداری ورامین، تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۱۴۰۰ برگزار می شود که طی آن گردشگران از آثار شاخص تاریخی نظیر مسجدجامع، برج علاءالدوله و امامزاده یحیی بازدید می‌کنند.

به گفته وی با توجه به شرایط زرد کرونایی شهرستان، امکان پذیرایی از میهمانان نوروزی در ورامین وجود دارد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، علاوه بر تور ورامین‌گردی، تورهای تهران‌گردی نیز در نوروز امسال برپا می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: این تورها از روز سوم تا نهم فروردین ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می شود و اتوبوس های گردشگری از میادین اصلی ورامین پذیرای مسافران است.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در تورهای ورامین گردی و تهرانگردی می‌توانند  به منظور هماهنگی با شماره تلفن‌های ۰۹۲۵۹۶۴۵۳۶ و ۰۹۱۹۷۲۸۷۰۱۹ تماس حاصل نمایند.

رئیس دفتر میراث فرهنگی شهرستان ورامین تصریح کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت های گردشگری متنوعی در حوزه میراث فرهنگی، آثار تاریخی، بقاع متبرکه و طبیعت بکر برخوردار است که این آثار و ظرفیت ها هموار مورد توجه گردشگران قرار داشته است.

خدادادی افزود: ورامین بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه مهم تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha