۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84272823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیستم‌ بانکی در تحقق شعار سال نقش اساسی ایفا می‌کند

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم‌ بانکی به عنوان تامین کننده منابع مالی نقش اساسی را در حمایت از تولیدکننده و تحقق شعار امسال ایفا می‌کنند.

جلال محمودزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی از کمبود منابع مالی و نقدینگی نشات گرفته و از طرفی سودهای مالی تسهیلات اخذ شده نیز شرایط را برای تولید کننده افزایش داده است.

وی ادامه داد: برخی بانک ها سودهای مرکب و سود از سود را به حساب تولیدکنندگان در نظرگرفته که در شرایط اقتصادی فعلی موجب شده واحدهای تولیدی با حداقل ظرفیت و تولید فعال باشند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعارهای چند سال همگی در راستای توسعه اقتصادی جامعه بوده است، گفت: رفع مواد تولید و مانع زدایی ها باعث شکوفایی اقتصادی، فعال شدن واحدهای تولید و گردش اقتصاد کشور شده و در نهایت تولید ثروث و اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت.

محمودزاده حمایت از تولیدات داخلی را ازدیگر اهداف شعار سال دانست و اظهار داشت: تسهیلگری در امور اداری و بانکی و ارایه راه حل به واحدهای راکد و برگشت آنها به چرخه تولید نیز می تواند یکی از دیگر از راه های تحقق شعار سال باشد.

وی همچنین تاکید کرد: بدون شک همه مسوولان باید در کنار هم، راهبردهای اصلی تحقق شعار سال ۱۴۰۰ را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

نگاهی به شعار سال‌های گذشته نشان می‌دهد که طی دست کم یک دهه گذشته، تحول در اقتصاد کشور مهمترین دغدغه رهبری بوده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha