۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84272954
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۹۸۸ پروانه تولید صنایع دستی در ایلام صادر شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام گفت: سال گذشته یک هزار و ۹۸۸ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در این استان صادر شده است.

 به‌گزارش روابط ‌عمومی اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده روز سه شنبه اظهار داشت: این پروانه های تولید انفرادی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته‌های صنایع‌دستی بوده‌اند،  صادر شده است.

وی افزود: این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای یک‌رشته در مکانی معین است و افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام یادآور شد: متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوزها می‌شوند.

شنبه زاده تصریح کرد: ۳۳ رشته صنایع‌دستی در قالب ۱۲۲ کارگاه تولیدی در استان وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته‌های مورد علاقه خود می‌توانند با کسب آموزش‌های لازم وارد فضای کسب‌وکار با کمترین سرمایه‌گذاری شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha