۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84274825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد بیش از ۳ میلیون خودرو نوروز امسال در جاده‌های استان سمنان ثبت شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: سه میلیون و ۷۴۰ هزار وسیله‌ نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۹۹ تا ۴ فروردین ۱۴۰۰) تردد کردند.

احسان منصورکیایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ابراز داشت: ۱۴.۵ درصد ترددها از بیست و پنجم اسفند ۱۳۹۹ تا چهارم فروردین امسال در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بود.
وی ادامه داد: مجموع مسافران وارد شده به استان سمنان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۹۹ تا ۴ فروردین ۱۴۰۰) در حدود ۱۵ هزار و ۸۹۱ نفر بود.
منصورکیایی تصریح کرد: مجموع مسافران خارج شده از استان سمنان به دیگر نقاط کشور با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۹۹ تا ۴ فروردین ۱۴۰۰) حدود ۱۲ هزار و ۶۶۲ نفر بود.
وی بیان کرد: تعداد سفرها برای جابه جایی مسافران از استان سمنان امسال نسبت به همین روز در سال گذشته با کاهش بیش از ۷۴ درصدی به ۱۰۳ مورد رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بهتر است مردم در این روزها به منظور مبارزه با شیوع کرونا در منزل بمانند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
بیش از ۸۰۰ دستگاه  ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان سمنان در حوزه حمل ونقل جاده‌ای مسافر فعالیت می‌کند.
سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد در محدوده استان سمنان ثبت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha