۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84274836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: عمل به شعار سال تهدیدات دشمن را بی‌اثر می‌کند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" گفت: تحقق شعار سال بر اقتدار کشور می‌افزاید و تهدیدات دشمن را بی‌اثر می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند تلاش و همکاری همه است، افزود: امروزه تولید به عنوان مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی را باید مورد توجه قرار دارد و تقویت کرد.

وی ادامه داد : برای تحقق شعار سال مسئولان در دولت ، مجلس و اقشار مختلف مردم با حرکت جهادی به سخنان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشند.

وی گفت : اگر بتوانیم اقدامی فوری برای رشد تولید رقم بزنیم سایه تهدید دشمن از بین خواهند رفت.

امام جمعه میامی، انتخابات را نماد وحدت ملی دانست، و گفت: باید در انتخابات پیش رو از تخریب همدیگر پرهیز شود و نامزدهای انتخاباتی در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه محور ورود پیداکنند.

صفایی پور تصریح کرد: باید از دوقطبی کردن جامعه ، ایجاد تفرقه و تخریب همدیگر در انتخابات جلوگیری شود و مشارکت حداکثری در انتخابات تحقق یابد.

وی ادامه داد: مردم در انتخاب خود به افراد با کفایت ، عدالت خواه ، دارای عملکرد انقلابی و جهادی ، معتقد به توانمندی‌های داخلی ، معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امید به آینده رای دهند.

صفایی پور با بیان اینکه در برجام موضع قاطع ایران سخنان رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: رفع تحریم‌ها با راستی‌آزمایی در میدان عمل تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد: برگشت ایران به برجام تنها با رفع فوری تحریم‌ها امکان دارد و بدون آن هیچ خاصیتی نخواهد داشت.

صفایی پور فضای مجازی را به عنوان طرح بزرگ شبکه ملی مهم دانست، و گفت : فضای مجازی در کشور باید با راهکارهای مناسب کنترل شود.

وی گفت : باید برای روشنگری افکار عمومی در زمینه های مختلف از فرصت فضای مجازی استفاده بهینه شود.

امام جمعه میامی با اشاره به وضعیت بازار و صف های طولانی ، تصریح کرد: برای حل مشکلات گرانی و کمبود نیازهای اساسی مردم اقدام جدی صورت پذیرد.

وی گفت : امروز ناراحتی مردم فساد ، تبعیض ، گرانی و سختی معیشت است، مسئولان باید دغدغه مردم را در بخش‌های مختلف رفع کنند. 

وی در آستانه نیمه شعبان و با اشاره به موضوع انتظار، تصریح کرد: منتظر واقعی برای رضای خدا قدم برمی دارد و هیچگاه در مسیر گناهان قرار نمی گیرد.

صفایی پور تصریح کرد: نیمه شعبان روز امیدواری مستضعفان جهان ، تحقق وعده الهی و عید بزرگ بشریت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha