۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84275354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۴ درصد سرقت‌ها در کردستان کشف شد

۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84275354
۱۰۴ درصد سرقت‌ها در کردستان کشف شد

سنندج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی کردستان گفت: از اواخر سال گذشته تاکنون( اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۰) ۱۰۴ درصد سرقت‌های وقوع یافته در استان توسط پلیس کشف شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله فاتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس در ۲۸ اسفند پارسال تاکنون، پلیس آگاهی کردستان، ۶ سارق منزل مرتکب ۴۸ فقره سرقت را در قالب ۲ باند دستگیر کرد که ارزش اموال کشف شده ۲۵ میلیارد ریال بود.

وی به دستگیری ۲ سارق اموال مغازه به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در همین مدت اشاره کرد و افزود: در قالب طرح نوروزی، یک نفر سارق اماکن از جمله خانه‌باغ‌ها دستگیر شد و ارزش اموال سرقت شده نیز یک میلیارد ریال بوده است.

رییس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی همچنین ۲ سارق قطعات و لوازم داخل خودرو دستگیر شدند، اضافه کرد: این افراد به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند و بر اساس برآوردهای انجام شده، اموال کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سرهنگ فاتحی به کشف ۷۷ درصدی سرقت‌های سال ۱۳۹۹ در استان توسط پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: سرقت‌های کشف شده در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن(۱۳۹۸)، ۳۸ درصد افزایش داشته است.

وی از مردم خواست در صورت مسافرت اموال و زیورآلات را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و یادآور شد: پلیس با تمام توان آماده ارائه خدمات به مردم بوده و شماره تلفن ۱۳۰ پلیس آگاهی همچون پلیس ۱۱۰ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.

شعار امسال طرح نوروزی پلیس، "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha