۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹
کد خبر: 84276272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان مراکز فرهنگی هنری مهریز پیشگام طرح های امیدآفرینی باشند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: دست اندرکاران مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌های گروهی شهرستان با تهیه و تولید محتوا و نیز برنامه‌های فاخر در امیدآفرینی و اعتماد بخشی به مردم و جوانان پیشگام باشند.

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روزیکشنبه در آیین رونمایی از نخستین نماهنگ با عنوان «نگین کویر» در ارتباط با معرفی شهرستان افزود: زبان فرهنگ و هنر و بهره‌گیری از جلوه‌های جذاب برای  امیدبخشی به مردم و ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم و جوانان موثر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین جلوه‌های مهم اجتماعی، سرود است، ادامه داد: تهیه نماهنگ‌ها و کلیپ‌های هنری با آهنگ‌های مناسب در ارتباط با مسایل اجتماعی، معرفی شهرستان و آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی نشاط آور است و باید در منطقه افزایش یابد.

همجنین مدیرکل صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز یزد گفت: سرود و آهنگ‌های حماسی و انقلابی برای مردم و جوانان جذاب است و باید زمینه برای حضور آنها در استان بیش از گذشته فراهم شود و رسانه ملی برای پخش چنین آثار فاخری حمایت می‌کند.

احمد پهلوانیان افزود: کارهای خوب هنری در حوزه سرود تاکنون در استان از سوی برخی گروه‌های فرهنگی و هنری تهیه و پخش شد که قابل توجه است و باید برای گسترش آن بیش از گذشته اقدام شود که جامعه و جوانان به آن نیاز دارند.

همچنین مهدی زارع مسوول موسسه ره پویان حرم و نماهنگ نگین کویر مهریز گزارشی از ساخت این برنامه با همکاری مسوولان شهرستان ارایه کرد و آمادگی برای تولید سایر آثار برای منطقه در موضوع‌های مختلف اعلام کرد.

این نماهنگ چهار دقیقه‌ای به تهیه کنندگی شهرداری و شورای اسلامی باغ‌شهر تاریخی مهریز با حضور جمعی از مردم و مسوولان با رعایت نکات بهداشتی رونمایی شد. 

نماهنگ نگین کویر اولین اثری است که به معرفی مهریز می‌پردازد.

ترانه اثر از سید «صادق آتشی»،  آهنگسازی «مهدی زارع» و «ابوالفضل گل» کارگردانی آن را به عهده دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد  قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha