تحقق شعار سال در گرو هم‌افزایی و همکاری بین بخشی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و موفقیت در این امر مهم، در گرو عزم جدی، هم افزایی و همکاری‌های مناسب بین بخشی است که باید بیش از گذشته به این موضوع توجه شود.

علی خلیلی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فلسفه نامگذاری سال‌های گذشته نیز از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر توجه ویژه به امر مهم تولید و اقتصاد است، افزود: در حال حاضر جوانان با مشکل مسکن، اشتغال و ازدواج مواجه هستند و در واقع بسیاری از مشکلات کنونی کشور به خصوص در حوزه جوانان می تواند با حمایت‌های مناسب از تولید مرتفع می‌شود.

وی با تاکید براینکه رهبر انقلاب به منظور توسعه اقتصادی کشور، مصلحت بر این دیدند که شعار امسال را مزین به "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" کنند،  اظهار داشت: آحاد مردم و مسوؤلان باید تمام برنامه ها و سیاست های خود را بر حمایت از تولید قرار دهند تا با رونق بخشی به تولید و اقتصاد در مقابل تحریم ها و فشارهای ضالمانه اقتصادی، مقاومت و ایستادگی کرد.

خلیلی تصریح کرد: اگر حمایت از تولید در جامعه شکل گرفته و تقویت شود در این صورت اقتصاد کشور رونق گرفته و مشکلات در عرصه های مختلف ازجمله اشتغال، ازدواج و مسکن، به پائین ترین سطح خواهد رسید و این دشمنان را درمانده و پشیمان خواهد کرد.     

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: با رفع موانع بر سر راه تولید به حتم رونق اقتصادی اتفاق خواهد افتاد و در این صورت تحریم ها و فشارهای همه‌جانبه دشمنانان که روی آن حساب خاص و ویژه ای نیز باز کرده اند خنثی و بی اثر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha