از شروع شیرین ۱۴۰۰ برای تیم ملی تا خداحافظی آقای ستاره با لباس آبی

تهران- ایرنا- در دهمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

به گزارش ایرنا، در دهمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می شود که اخبار و مصاحبه های گوناگونی از ورزش ایران و جهان برای شنا تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید.

رادوشوویچ: عاشق پرسپولیس هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ فوتبالیستی نیست که بگوید بازی کردن برایش مهم نیست و نیمکت‌نشینی به مذاق هیچ بازیکنی خوش نمی‌آید اما برای من موفقیت تیمی مهم‌تر است و عاشق پرسپولیس هستم. برای خواندن مشروح این مصاحبه روی اینجا کلیک کنید.

نگاهی به حریفان نمایندگان ایران در پیکارهای کشتی گزینشی المپیک

 نمایندگان کشتی کشورمان در حالی باید از ۲۰ فروردین در پیکارهای گزینشی المپیک به مصاف حریفان بروند که تاکنون موفق به کسب ۶ سهمیه المپیک شده‌اند. ادامه این خبر در اینجا قابل دسترسی است.

مهاجم آرژانتینی سیتیزن‌ها را ترک می‌کند

«سرخیو آگوئرو» در تابستان امسال از جمع بازیکنان منچسترسیتی جدا خواهد شد اما هنوز مقصد بعدی وی مشخص نیست. جزییات بیشتر را در اینجا مطالعه کنید.

اردوی تیم ملی فوتبال خرداد ماه در کیش برگزار می‌شود

در دیدار رییس فدراسیون فوتبال کشورمان با رییس مناطق آزاد مقرر شد اردوی تیم ملی از ۴ تا ۱۱ خردادماه در جزیره کیش برگزار شود. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

سوریه؛ سومین قربانی اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ در سومین تجربه سرمربیگری خود در تیم ملی ایران بازهم به برتری رسید و تیم ملی را با روحیه ای خوب به استقبال دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرستاد. ادامه این خبر در اینجا موجود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha