۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84279633
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورود خودروهای پلاک غیربومی به ۷ شهرستان اصفهان ممنوع است

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به هفت شهرستان اصفهان، نجف آباد، گلپایگان، خوانسار، لنجان، مبارکه، تیران و کرون بدلیل وضعیت قرمز و نارنجی آنها ممنوع است.

 سرهنگ محمدرضا محمدی، شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه پلاک های غیربومی باید از کلانشهر اصفهان خارج شوند و اهالی اصفهان نیز با توجه به نارنجی شدن وضعیت این خطه اجازه خروج از شهر را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای با پلاک غیربومی در کلانشهر اصفهان از روز چهارشنبه جریمه می شوند، اظهار داشت: برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین جاری نیز محدودیت هایی اعمال خواهد شد.

محمدی ادامه داد: توقف در حاشیه تفرجگاه ها و زاینده رود و ورود به پارک صفه و ناژوان در این ۲ روز ممنوع است و مشمول اعمال قانون می شود.

وی از مردم خواست تا با توجه به روند افزایش آمار کرونا از سفر در روزهای آتی پرهیز کنند و در صورت حضور در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز، هرچه سریعتر از آنها خارج شوند.

به گزارش ایرنا، در جدیدترین رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ که سه شنبه دهم فروردین در سامانه ماسک اعلام شد، شهرستان اصفهان و  نجف آباد نیز در وضعیت نارنجی و پرخطر قرار گرفتند.

در زمان حاضر در استان اصفهان ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد(خطر متوسط)، سه شهرستان در وضعیت آبی(کم خطر)، شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، تیران و کرون و نجف آباد در وضعیت نارنجی(پرخطر) و ۲ شهرستان گلپایگان و خوانسار در وضعیت قرمز(بسیار پرخطر) قرار دارند. 

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حدود ۷۷۸ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

استان اصفهان پنج میلیون نفر جمعیت در ۲۴ شهرستان دارد.

بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha