۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84279747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح‌های ماندگار شهری در سنندج مصداق بارز آینده‌نگری است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج گفت: شهرداری نهادی مقدس است که همواره راهگشای مشکلات شهروندان بوده و خدمات شهرداری سنندج در زمینه های مختلف در این دوره مصداق بارز آینده‌نگری است.

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی روز چهارشنبه در دیدار شهردار و مدیران شهری سنندج اظهار داشت: شهرداری و شورا در سطح شهر وظایف بزرگی برعهده دارند و در راستای ارائه خدمات شهری و عمرانی برقرار کننده امنیت شهر به شمار می‌روند.

وی افزود: آثار مدیریت توانمند و شجاعت در ارائه خدمات‌رسانی شایسته و تلاش مجموعه شهرداری در این دوره مشهود بوده و البته مردم در آینده بیشتر به این مهم پی خواهند برد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه میوه عبادت خدمت به عام است و خدمت رکنی از دین اسلام است، اضافه کرد: زبان ما از خدمت‌رسانی بی‌منت شهرداری و شورای اسلامی شهر قاصر است و باید قدردان این همه تلاش و پشتکار که مسیر ترقی و آبادانی شهر را فراهم کرده است، باشیم.

ماموستا رستمی افزود:  از مهم‌ترین مصادیق شایسته سالاری هر انسانی در زیر سایه خدمت به مردم معنا پیدا می‌کند که مجموعه مدیریت شهری به خوبی از عهده آن برآمده است.

وی ادامه داد: انجام خدمات در سطح شهر نیازمند آینده‌نگری است که مدیران شهرداری به حق در این دوره با اجرای طرح‌های ماندگار در زمینه‌های مختلف مصداق بارز آینده‌نگری بوده‌اند.

شهردار سنندج نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در این دوره در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است،اظهار داشت: در حوزه آتش‌نشانی تعداد ۱۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین وجود داشت که این تعداد به ۳۰ خودروی مجهز افزایش پیدا کرد.

حشمت‌الله صیدی ساخت بالابر برای عملیات اطفاء حریق و امدادرسانی، تملک ۳۲ هکتار زمین در حوزه آرامستان‌ها، احداث پیاده راه فردوسی، پارک سوار میدان آزادی، احداث بوستان ۲۰ هکتاری، اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و ادامه آن جهت اتصال به تقاطع سنجرخان، اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد، آسفالت گسترده معابر سطح شهر را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

 وی یادآور شد: در فرصت باقیمانده در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردمی که این‌چنین قدرشناس هستند تلاش و کوشش خود را افزایش خواهیم کرد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha