۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 3127
کد خبر: 84280256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری لاهیجان علیه کرونا

لاهیجان - ایرنا - شهردار لاهیجان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری علیه کرونا خبر داد و گفت : همزمان با برنامه واکسیناسیون کشوری علیه کرونا، برنامه سلامت پاکبانان شهرداری لاهیجان با تزریق واکسن کرونا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، یوسف قیامتیون روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود : پاکبانان شهرداری لاهیجان از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفند سال ۹۸ هیچ گاه خدمات رسانی به شهروندان را قطع نکرده و با ضدعفونی همه مراکز شهری و جمع آوری زباله های مختلف در صف نخست مبارزه با کرونا قرار داشتند.

شهردار لاهیجان گفت: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله ها و پسماندهای عفونی برای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید۱۹ تزریق واکسن علیه کرونا برای این گروه پرخطر در دستور کار قرار گرفت که در مرحله نخست ۴۸ نفر ازآنان  براساس سن و بیماری زمینه ای در بیمارستان ۲۲ آبان واکسینه شدند.
قیامتیون با بیان اینکه‌ این طرح برای بقیه پاکبانان نیز ادامه می یابد،  افزود: جا دارد از ستاد کرونا استان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ستاد کرونا و مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان برای اولویت قرار دادن پاکبانان در طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا قدردانی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha