مسافران نوروزی مازندران بازگشتشان را مدیریت کنند

ساری - ایرنا - رییس پلیس راه مازندران با اعلام این که ده‌ها هزار دستگاه خودروی غیربومی همچنان با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی در داخل استان تردد دارند، از تمامی گردشگران و مسافران نوروزی خواست تا برنامه بازگشت خود را مدیریت کنند و گرفتار ترافیک سنگین ساعات پایانی نشوند.

سرهنگ علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا کنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو از طریق محورهای منتهی به مازندران وارد این استان شدند و طی این مدت و در آستانه پایان یافتن تعطیلات نوروزی، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو نیز که به مازندران سفر کرده بودند این استان را ترک کردند و به مقاصد خود بازگشتند.

وی بر لزوم مدیریت سفر برای مالکان ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی غیربومی که اکنون در مازندران مشغول تردد هستند تاکید کرد و افزود: مسافران و گردشگران نوروزی ضمن رعات قوانین راهنمایی و رانندگی، زمان برگشت خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به این استان در زمان حاضر را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت که با توجه به بارش مقطعی باران در برخی مناطق، سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت زیاد خودداری کنند تا سفری امن و ایمن  را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ (۰۱۱) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در باره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha