نقش سربازان گمنام در مبارزه با فساد امید را در دل مردم زنده کرد

ارومیه- ایرنا- دبیر حزب اراده ملت در شهرستان ارومیه گفت: نقش و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مبارزه با فساد، امید را در دل مردم زنده کرد.

علی عالیقدر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: سربازان گمنام نشان دادند انقلابی که در برابر کفر و استکبار خارجی ایستاده است نباید از طریق برخی فرصت طلبان داخلی مورد تهدید و غارت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم قدردان تلاش های سربازان گمنام به ویژه در مبارزه با فساد در ماه های اخیر در ارومیه هستند افزود: مبارزه با فساد یکی از مطالبه‌های اصلی مردم از نیروهای امنیتی است.

دبیر حزب اراده ملت در ارومیه با بیان اینکه امنیت و آرامش ایران اسلامی، مرهون رشادت و جانفشانی این سربازان گمنام است، افزود: تنگ کردن عرصه برای فعالیت فرصت طلبان اقتصادی بی شک نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد خواهد داشت.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت کشور داشته و بخوبی در مقابل انواع روش های جاسوسی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب عمل کرده و از کشور و انقلاب دفاع کرده‌اند.

عالیقدر، به اهمیت فراوان امنیت در توسعه و اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: رونق اقتصادی در بستر فضای آرام و امن شکل می گیرد و بر همین اساس نقش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام آن در توسعه و بخش اقتصادی انکار ناپذیر است.

به گزارش ایرنا، معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) برای نخستین بار در سال ۱۳۶۲ شمسی پس از دستگیری عوامل حزب توده، لقب سربازان گمنام  امام زمان (عج) را به نیروهای وزارت اطلاعات دادند.

براساس این گزارش نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت در تقویم کشورمان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha