۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84281587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه میامی: لازمه پیشرفت کشور پشتیبانی از تولیدات داخلی است

شاهرود - ایرنا - خطیب جمعه میامی گفت: لازمه پیشرفت کشور تحقق شعار سال ۱۴۰۰ ، حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل عباس نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع میامی، افزود: تولید داخلی سدی در برابر نقشه های دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی سبب ایجاد اشتغال برای نیروی انسانی کارآمد و جوان کشور می‌شود، اظهار داشت: اگر در مسائل اقتصادی چشم به کشورهای دیگر داشته باشیم مشکلات اقتصادی نیز بیشتر می‌شود، بنابراین پشتیبانی و حمایت از تولید داخلی ضرورت دارد.

امام جمعه موقت میامی با تاکید بر اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود، تصریح کرد: دشمنان نظام به دنبال انتخابات حداقلی در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و انتخاب درست در انتخابات راهکاری برای حل مشکلات معیشتی است ، افزود: معیشت مردم بسیار مهم و حیاتی است از همین جهت مردم علاوه بر حضور پرشور باید انتخاب فرد اصلح را نیز مد نظر قرار دهند.  

وی ادامه داد: مردم در انتخابات پیش رو به افراد انقلابی و توانمند برای خدمت به مردم و کشور رای دهند.

عباس نژاد با اشاره به اینکه کتاب به عنوان بهترین و موثرترین عنصر در تربیت کودکان و نوجوانان می باشد ، تصریح کرد: روز جهانی کودک بستری است برای اهمیت کتاب کودک که می توان با استفاده از آن در بهبود وضیعت جامعه و ارتقای فرهنگ عمومی بهره برد.

امام جمعه موقت میامی گفت : با برنامه ریزی مناسب می توان کودکان را به خواندن کتابهای ارزنده و خوب تشویق کرد.

وی با اشاره به تغییر وضعیت شهرها در روزهای گذشته ، اظهارداشت: دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد مقابله با کرونا باید توسط مردم رعایت شود.

امام جمعه موقت میامی گفت : ۱۳ فروردین روز طبیعت از اهمیت ویژه ای نزد ایرانیان برخوردار است ولی نباید مردم به محیط زیست آسیب برسانند.

وی افزود : حفظ منابع طبیعی وظیفه همگانی محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha