۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84282259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس استان سمنان ۵۶ درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ به منظور ارائه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از پلیس در استان ۵۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید شجاع‌الدین قاسمی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: تقدیر مردم از عملکرد پلیس استان سمنان در تماس با سامانه ۱۹۷ در طرح نوروزی امسال ۴۴ درصد افزایش یافت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۹۷  پل ارتباطی محکم مردم با پلیس است و شهروندان می توانند هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهادی که در موضوعات پلیسی دارند از طریق این سامانه با ما در میان بگذارند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

سارقان خانه‌های سمنان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: ۲ نفر معتاد سابق دار با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خانه‌ها در شهرستان سمنان دستگیر شدند.
سرهنگ رضا بینقی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شهروند سمنانی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق جنوبی شهر با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اولیه ماموران پلیس در این زمینه آغاز شد.

 وی با اشاره به بررسی‌های میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این زمینه، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس فردی معتاد و سابقه‌دار به عنوان متهم اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.

بینقی با اشاره به شناسایی کامل متهم و انجام هماهنگی‌های لازم قضایی تصریح کرد: مجرم در اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های خود به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان سمنان با همکاری یکی از دوستان خود اعتراف کرد و پس از دستگیری همراه متهم، پرونده تکمیل و به مرجع قانونی ارسال شد.

کشف محموله مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت در عملیات مسلحانه و مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
سرهنگ عباس نادعلی اظهار داشت: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد باندی از قاچاقچیان مسلح محموله‌ای از مواد مخدر را در استان سیستان و بلوچستان تحویل و قصد انتقال آن به یکی از شهرهای اطراف را دارند.

وی  ادامه داد: پس از اطمینان مأموران از اخبار به دست آمده، هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات مشترک در استان مورد نظر انجام شد.

نادعلی با اشاره به کنترل و رصد نامحسوس تیم‌های اعزامی در منطقه،  تصریح کرد: پلیس در عملیات مسلحانه به دستگیری کاروان موتوری قاچاقچیان پرداخت که در نهایت قاچاقچیان به ناچار از محل متواری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت و آرامش جامعه تا پای جان ایستادگی خواهد کرد.

پاکسازی مناطق آلوده شاهرود در طرح ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: ۱۸ سارق، ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر  و ۲۶ معتاد در طرح پاکسازی مناطق آلوده و مستعد جرم در طرح ضربتی شبانه پلیس شاهرود دستگیر شدند. 
سرهنگ علی کریمی ابراز داشت: مأموران انتظامی شاهرود برای پیشگیری از جرائم به خصوص جرم سرقت و همچنین ارتقاء امنیت و افزایش رضایتمندی شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده و مستعد جرم را در شهرستان  شاهرود به مرحله اجرا در آوردند.

 وی گفت: این طرح به صورت همزمان با همراهی نیروها در قالب ۱۸ تیم عملیاتی و نظارتی در شهرستان شاهرود اجرا شد.

کریمی تصریح کرد: تمام مناطق آلوده و مستعد جرم از جمله پاتوق معتادان، محل و مسیرهای سارقان، اماکن خریداران اموال مسروقه و گذرگاه‌های خرده‌فروشان مواد مخدرمورد بازدید و کنترل دقیق پلیس قرار گرفت.

 وی یادآور شد: مقدار قابل توجهی اموال مسروقه مانند تلفن گوشی همراه، ابزارآلات صنعتی، ضایعات و آهن آلات کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تشدید و استمرار این گونه طرح و برنامه های کنترلی پلیس در آینده خبر داد و گفت: مقابل هرگونه فعالیت و اقدام خارج از شبکه قانون با اقتدار خواهیم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha