۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84285881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمون وکالت برای نخستین بار در مهاباد برگزار می‌شود

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبر: 84285881
آزمون وکالت برای نخستین بار در مهاباد برگزار می‌شود

مهاباد- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: در راستای حفظ سلامت داوطلبان جنوب استان با توجه به شیوع ویروس کرونا، آزمون وکالت برای نخستین بار روز جمعه ، ۲۰ فروردین ماه جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

معروف خلیلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال آزمون وکالت با توجه به شرایط شیوع کرونا در مرکز استان و جهت تامین سلامت و سهولت داوطلبان این آزمون برای داوطلبان جنوب آذربایجان‌غربی در دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون با تمهیدات ویژه‌ای و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مطابق درخواست سازمان سنجش آزمون کشور برگزار می شود، اضافه کرد: در این آزمون ۳۳۸ داوطلب از شهرهای جنوب استان باهم رقابت می‌کنند که از بین آنان ۱۳۱ نفر خانم و مابقی مرد هستند.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی بیان کرد: در آزمون وکالت امسال برای جلوگیری از ازدحام داوطلبان، درهای ورودی زودتر از سال‌های قبل باز خواهد شد و فواصل صندلی‌ها نیز از یک متر به بیش از ۱.۵ متر افزایش یافته است.

خلیلی تاکید کرد: داوطلبان باید موارد ذکر شده در برگه ورود به جلسه را به طور کامل رعایت کنند تا از ورود به جلسه و یا در حین آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور نیز با صدور اطلاعیه ای از برگزاری آزمون وکالت سال ۹۹ در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

آزمون وکالت سال ۹۹ برای ۲ بار پیاپی در تاریخ ۲۸ آذرماه و ۲۲ اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha